Vakantietasjes!

16-07-2024

Vakantietasjes!

Wat fijn dat we ruim 180 kinderen van het AZC, Voedselbank Walcheren en kinderen van statushouders via Vluchtelingenwerk Walcheren blij hebben kunnen maken met een goed gevulde vakantietas. Het uitdelen was een cadeau op zich met zoveel blije kinderen en ook ouders.
Met de inhoud ervan kunnen ze deze vakantie lezen, spelen, puzzelen, met wat lekkers erbij. De actie is mogelijk gemaakt omdat via collectes in de NKG en Koorkerk gul is gegeven. Ook hebben een aantal kerken een donatie gedaan voor de tasjes.
De Drvkkery heeft de boeken geleverd tegen een gereduceerde prijs en Anthony Burger heeft een extra gevuld snoepzakje verzorgd. Heel hartelijk dank hiervoor.
Het is leuk dat we deze actie weer met 5 verschillende diaconieën (NKG, Koorkerk, Gasthuiskerk, Kruiskerk en PG Sint Laurens) konden doen. Tijdens het inpakken konden de vrijwilligers uit alle kerken elkaar ontmoeten en was het “vele handen maken licht werk” echt een feit.
Namens de taakgroep diaconie Koorkerk ook van harte bedankt.

Gerda van Leeuwen/Ria Lievense.

Bijbehorend fotoalbum:

vakantietasjes